Instrukcja logowania do Aplikacji Wspierającej Parafie - dla Administratora

W tej sekcji dowiesz się, jak poprawnie zalogować się do Aplikacji Wspierającej Parafie (AWP). Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przycisków, pól oraz całego procesu logowania.

Wybór roli użytkownika

Na początku procesu logowania należy na stronie logowania AWP wybrać swoją rolę w aplikacji, klikając w przycisk "Kancelaria Par." (w rzędzie z przyciskami "Parafianin" i "Ksiądz").

Fragment ekranu strony logowania Administratora w Aplikacji Wspierającej Parafie
Rys. Fragment ekranu strony logowania Administratora w Aplikacji Wspierającej Parafie - wpis ID Parafii

ID Parafii

Po wyborze roli należy wpisać ID parafii. Jest to unikalny identyfikator Parafii Administratora, który powinien być przekazany przez Kancelarię Parafialną. Parafianie znajdą go na stronie internetowej parafii lub w ogłoszeniach parafialnych. ID składa się z trzech liter oraz sześciu cyfr. Po wprowadzeniu ich większość przeglądarek (np. Chrome) je zapamięta, co ułatwi przyszłe logowanie.

Przejdź do logowania

Po wpisaniu ID parafii należy kliknąć przycisk "Przejdź do logowania". Aplikacja sprawdzi zgodność ID parafii, a następnie wyświetli kolejne pola do wpisania loginu (adres e-mail lub nr telefonu) oraz hasła. Logowanie odbywa się po naciśnięciu "Zaloguj".

Fragment ekranu strony logowania Administratora w Aplikacji Wspierającej Parafie - login i hasło
Rys. Logowanie Administratora w AWP - wpis loginu i hasła

Jeżeli Administrator nie pamięta hasła, może je zresetować. Służy do tego czerwony przycisk pod polem 'Hasło' z tekstem "Zapomniałeś hasła ? Chcesz je zresetować? Kliknij tu !".

Ten przycisk pokazuje się po wprowadzeniu ID Parafii.

Bezpieczeństwo

Należy dbać o bezpieczeństwo swojego konta i nie udostępniać danych logowania innym osobom. Co jakiś czas zmieniać też (resetować) swoje hasło do aplikacji.

Aby dowiedzieć się, jak można zmienić - zresetować hasło do aplikacji AWP, należy przejść do sekcji "Zmiana hasła".