Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu internetowego Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu.

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl

I. Postanowienia ogólne
II. Definicje
III. Rodzaje i zakresy usług elektronicznych
IV. Umowy o świadczenie usług elektronicznych
V. Zawieranie umów sprzedaży
VI. Sposoby i metody płatności
VII. Postępowanie reklamacyjne
VIII. Prawo odstąpienia od umowy
IX. Własność intelektualna
X. Odpowiedzialność serwisu
XI. Postanowienia końcowe

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Serwis internetowy, do którego prowadzi adres domeny oraz subdomeny domeny głównej www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl, prowadzi firma "NEW REALITY LIVE" STEFAN FALKIEWICZ wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres siedziby oraz adres do doręczeń: ul. Zawodzie 20, 80-726 Gdańsk, NIP: 9551631793, REGON: 810134050, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@aplikacjawspierajacaparafie.pl, tel. +48 506-361-622
2. Serwis www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Usługowca świadczy Usługi wsparcia edukacji przy pomocy innowacyjnej aplikacji wykorzystującej video-debriefing oraz własny system zarządzania edukacją w typowej jednostce szkoleniowej.
4. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
5. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl, zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacją.
6. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta na czasowy dostęp do aplikacji w Serwisie jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie rejestracji i składania Zamówienia.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827); Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

II. DEFINICJE
Znaczenia pojęć użytych w niniejszym Regulaminie: 1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej Serwisu umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl umożliwiający utworzenie Konta.
3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl umożliwiający złożenie Zamówienia na czasowy dostęp do aplikacji.
4. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna nie będąca Konsumentem, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, w tym także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej; 5. KONTO USŁUGOBIORCY – oznaczony indywidualną nazwą (loginem), loginem firmy oraz hasłem, za pośrednictwem których Usługobiorca ma dostęp do Usługi, zbiór zasobów i uprawnień w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, przypisanych konkretnemu Usługobiorcy, w zasobie którym gromadzone są dane Usługobiorcy
6. OKRES ROZLICZENIOWY - okres, za który dokonywane są rozliczenia zobowiązań Usługobiorcy z tytułu dostępu do Usługi aplikacji online AWN Usługodawcy i jej użytkowania, świadczonej w trybie abonamentowym, w zależności od wybranego przez Usługobiorcę wariantu Usługi określonego w Cenniku: miesięczny, kwartalny, półroczny lub roczny
7. OPŁATA ABONAMENTOWA - kwota płacona z góry przez Usługobiorcę w wysokości określonej w Cenniku z tytułu dostępu do Usługi aplikacji online AWN w wybranym i dostępnym po opłaceniu Okresie rozliczeniowym.
8. PRODUKT – dostępna w Serwisie usługa dostępu do wybranej przez Usługobiorcę wersji aplikacji online AWN, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Usługobiorcą a Usługodawcą.
9. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu i świadczenia usług drogą elektroniczną stanowiący wzorzec umowy i wypełniający obowiązek, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10. RODO - Ustawa z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WErozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
11. SERWIS – serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl oraz jej subdomenach, stanowiący platformę informatyczno-informacyjną, umożliwiającą Usługobiorcy korzystanie z Usług oraz dostęp do Usługi aplikacji online AWN i treści cyfrowych opracowanych przez Usługodawcę, dostępnych pod adresem domeny www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl oraz w jej subdomenach.
12. USŁUGA KORZYSTANIA Z APLIKACJI online www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl – odpłatny dostęp do oprogramowania informatycznego wraz z elementami nie będącymi programem komputerowym, w modelu SaaS (Software as a Service), dostarczany przez Usługodawcę Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego na podstawie Umowy w celu przyspieszenia procesów edukacyjnych prowadzonych przez Usługobiorcę i zarządzania nimi.
13. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.
14. USŁUGODAWCA, SPRZEDAWCA – firma "NEW REALITY LIVE" STEFAN FALKIEWICZ wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres siedziby oraz adres do doręczeń: ul. Zawodzie 20, 80-726 Gdańsk, NIP: 9551631793, REGON: 080314472, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@aplikacjawspierajacaparafie.pl, tel. +48 506-361-622
15. USŁUGOBIORCA, UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, , korzystający z Usługi Elektronicznej.
16. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
17. CENNIK - zestawienie informacji o cenach Usługi dostępu do aplikacji online AWN, świadczonej przez Usługodawcę dostępny w Serwisie internetowych, stanowiący integralną część Regulaminu.
18. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą.

III. RODZAJE I ZAKRESY USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
a) wysyłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego,
b) zawieranie Umów Sprzedaży na dostęp do aplikacji,
c) prowadzenie Konta w Serwisie,
d) korzystanie z Newslettera,
e) dostęp do aplikacji w Serwisie,
2. Świadczenie Usług na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na swoich stronach aplikacji dowolnych informacji i treści oraz materiałów cyfrowych: wideo, audio, graficznych, pdf, prezentacji itp., a Usługobiorca nie bierze za ich treści żadnej odpowiedzialności.

4. Wszelkie informacje i treści oraz materiały cyfrowe Usługodawcy: pliki wideo, audio, graficzne, pdf, prezentacje itp. znadjujące sięna Koncie Usługobiorcy w Serwisie, w razie nie wypełnienia przez Usługobiorcę warunków Umowy Sprzedaży, po upływie 14-dniowego terminiu od drugiego wezwania drogą mailową zostaną bezpowrotnie usunięte.

IV. UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt 1 lit. a) b) d) Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
2. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w rozdziale III pkt 1 lit. e) Regulaminu przez Usługodawcę jest płatne.
3. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z Formularza przez Usługobiorcę.
4. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
5. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony.
6. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
a) komputer z dostępem do Internetu,
b) dostęp do poczty elektronicznej,
c) przeglądarka internetowa,
d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
8. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
9. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
10. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

V. ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY
1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu (usługi) na warunkach podanych w jego opisie.
2. Cena Produktu (usługi) uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu oraz sklep-live.pl podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
3. Cena Produktu (usługi) uwidoczniona na stronie Serwisu oraz sklep-live.pl jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
4. Zamówienia na subskrypcję aplikacji AWN można składać poprzez witrynę internetową sklep-live.pl za pomocą typowego koszyka sklepu internetowego przez 24 godziny na dobę przez cały rok.
5. Zawarcie Umowy Sprzedaży.
a) Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejszy wybór przez Klienta optymalnego pakietu - "planu", udostępnionego i opisanego przez Usługodawcę na stronie cennika w tej domenie .
b) Po złożeniu Zamówienia i opłaceniu jego ceny przez Klienta Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie mailem jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
oświadczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
niniejszy Regulamin.
c) Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 5 lit. b) zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą.
6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu.

VI. SPOSOBY I METODY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia Usługobiorcy następujące sposoby płatności poprzez obsługę koszyka sprzedaży w serwisie sklep-live.pl:
a) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Usługodawcy,
b) płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności.
2. Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy podawanyw mailu otrzymanym po dokonaniu zamówienia subskrypcji. Dane właściciela konta:
"NEW REALITY LIVE" STEFAN FALKIEWICZ ul. Zawodzie 20, 80-726 Gdańsk, NIP: 9551631793. W tytule przelewu należy wpisać “Zamówienie nr……..”
3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie udostępniony dopiero po jego opłaceniu.
4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 10 dni Roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

VII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
a) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać na adres: "NEW REALITY LIVE" STEFAN FALKIEWICZ ul. Zawodzie 20, 80-726 Gdańsk lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@aplikacjawspierajacaparafie.pl .
b) W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
c) Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia.
d) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
3. Usługodawca dokona zwrotu wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
4. Termin 14 dni, w czasie którego Konsument ma prawo odstąpienia od umowy, liczony jest od dnia, w którym Konsument zawarł umowę dotyczącą Usługi.
5. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
6. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi) w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

IX. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem tej domeny i we wszystkich subdomenach domeny www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl korzystają z ochrony na mocy prawa autorskiego i (z zastrzeżeniem elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji) są własnością firmy "NEW REALITY LIVE" STEFAN FALKIEWICZ ul. Zawodzie 20, 80-726 Gdańsk, NIP: 9551631793. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.AplikacjaWspierajacaParafie.pl i stron z subdomen tej domeny głównej bez zgody Usługodawcy.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość stron z tej domeny bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SERWISU
1. Usługodawca zobowiązuje się nie przekazywać danych Użytkowników osobom trzecim.
2. Usługodawca podejmuje wszelkie niezbędne środki do ochrony danych Użytkowników, wprowadzanych w Serwisie.
3. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Serwisie były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo i przy pełnym poszanowaniu praw konsumenta.
4. Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych, a także przetwarzaniem danych osobowych użytkowników niezgodnie z celami Serwisu lub z naruszeniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
5. Usługodawca zobowiązuje się do informowania Użytkownków z wyprzedzeniem o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Serwisu, w szczególności o przerwach w dostępie do Usług - w miarę możliwości.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Serwis są zawierane zgodnie z prawem polskim.
2. Wszelkie zmiany dokonane w Regulaminie Serwisu przez Usługodawcę wiążą Usługobiorcę pod warunkiem, że został on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Serwis.
3. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
5. Usługobiorca będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.